P A T A P O N :)

Bow to Mighty Lee :)

Sunday, December 5, 2010

Please , not now .


Holiday that I wish that I don't have to go .
Man , im soo not ready to go to Lumut this morning :( Im not in the holiday mood actually . Not without my friends (mengada kan?) aku belum packing apa lagi kot . Now dah pukul 5.oo pagi and aku nak gerak at 8.00 pagi . what the ! huh . Aku ni malas nak pergi sebab aku tengah takda mood nak bersosial ni . Lately ni aku lagi suka duduk rumah and habiskan masa dekat blog or facebook :) sorry nikon and psp , aku sentuh kaw kadang2 je :) na buat macam mana . kaw madu banyak :( Journey kali ni sumpah memenatkan . Pagi ni , gerak ke Lumut , sleep there for a day :) then besok , gerak ke Kuala Kangsar and Penang , insyaallah :) Macam biasa , holiday without parents aku sendiri . aku holiday dengan aunty uncle and cousin2 aku . But this time , diiringi dengan adik2 aku :) yayy ! (menyusahkan betul ) HAHA . Ni aku tak taktaw na bawak apa ni . sama ada lappy aku tinggal or bawak . adoii . If tak bawak lappy . nanti rindu -__- hehe (gatal je bunyik) aku rasa baik aku tinggal phone , memandangkan phone aku cam tak diguna pakai . Damn . aku tak tidur lagi . pukul 7 na bangun :) HAHA . memang sah sah aku tido dalam kereta jela :( adoi . budak2 dalam kereta mula lah buat kereta macam flight . jadi stewardess la apa lah . (Pengaruh awan dania) haramkan cerita tersebut ! HAHA . yang baby lak dah start menari2 buat konsert amal dalam kereta . Sekarang faham kenapa aku tanak pergi kan? -__-
matilah aku . mati .


Blanket Esma :( damn . rindu gila blanket dia yang colour koko uh . hmm . Aku suka kot pegang blanket tu tido . lembut je :) blanket tu dah bau aku dah hah . HAHA . pedulik apa aku . sedap je aku tido dengan blanket dia . oh lembut seperti dibelai dengan penuh kasih sayang dan cinta . HAHA . suka tidur ramai2 after movie kat bilik THO4/308 . Best je :) HAHA . haruslah best ! kami2 sahaja taw kenapa lee suka tidur bilik 308 . HAHA . scary tak ? HAHA :)



Imissyou butterscotch :) u're the one i wanna marry :) HAHA . aku suka roti ni . sangat suka ! rindunyaa kat kawan kawan uitm . selalunya kitaorang tengok2 movie kat laptop , dalam bilik , ada roti ni mesti kitaorang belasah sampai licin . HAHA . Lana and Amy lak belasah Nutella . hah memang tak kurus lah kitaorang even dok jauh dari family . HAHA . orang tanya awak uitm mana ? saya uitm Machang , Kelantan . Wow ! jauhnya ! memang lah jauh ! tapi takda beza pun dok jauh jauh dari family . Makanan sana hebat ! Semua pun ada ! so tak rasa rindu sangatlah kat Selangor . HAHA . Bilik Esma , Feeqa and Munie ah port terbaik :) tempat kitaorang menangis2 tengok hindustan . gelak2 tengok zombieland . sangap2 tengok piranha . Obses tengok saw . HAHA :) IMISSYOU KAWAN !

3 comments:

  1. HAHAHA baby buat konsert ye babe? cpt dtg! ;D

    ReplyDelete
  2. aww so sweet..
    btw imy u too la babe..
    <3

    ReplyDelete
  3. sgt manis laa lee (busan daa ayat "so sweet" tkar laen..hikhikhik)
    miss too lah..i miss ur pink pillow too!!
    ahahaa..

    ReplyDelete