P A T A P O N :)

Bow to Mighty Lee :)

Thursday, December 9, 2010

Disturbia


Song of the day ,
Apologize by silverstein . sesuailah dengan mood aku yang serabut hanjeng ni .
HAHA . Lately ni aku rasa cam suka memaki hamun orang je . pehal aku tak taw . kurang2kanla sakit hati
aku . HAHA .



TV 3 ,

Thanks sangatlah sebab siarkan tempat lepak aku kat Kota Bharu Kelantan tu kan ! Lepas ni aku nak lepak mana lagi doh kalau kau nak rush tempat tu sangat ? adoii . Mampus aku takda life dah kat Kelantan tu lepas ni . shisha pun salah ke beb ? karaoke pun salah ke ? fine . aku taw . memang tempat macam tu tak digalakkan dalam islam . tapi kena ke strict gila cmtu ? duh . nak gi karaoke kena pergi dengan family . abis tu kami yang student ni family jauh camna nak karaoke sama ? anyway , asal taleh shisha ouh ? bukan kaw yang sakit pun kalaw kami shisha . adoii . masalah lah . Terima kasih sangatlah rosakkan life aku . dari : aku yang gila shisha .

Oh Result Day

Damn . result day dah sampai . for the first time as aku ni first sem , result aku telah keluar dan aku mencarut2 sepanjang hari . HMM . Why ? aku tak tengok lagi . line cam haramm je . Damn. Aku dah ah tengah nervous lagi takot ni . Hope dapat result bagus lah . takda fail apa apa . aku dah try hard kot . bangun pagi , study semua . Adoiii . gubra dah aku hah . so far , banyak dah kawan kawan aku yang dah taw result diaorang . congrats kawan kawan :)

No comments:

Post a Comment