P A T A P O N :)

Bow to Mighty Lee :)

Monday, December 20, 2010

Monster do bite :)


Wahh :) sangat lama tidak blog . memandangkan saya kini berada di Pulau Pinang atau nama manjanya Penang :) saya jarang meluangkan masa saya bersama blog . Blog , maafkan saya . sesungguhnya aku cinta padamu . Okay , aku spend banyak hari dekat sini and mungkin akan balik dalam beberapa hari lagi , insyaallah :) sooo , aku ingat na share lah apa yang dah terjadi sepanjang aku kat penang :) mari baca , sayang . muahaha .

Spagehetti , apple crumble and bread pudding :)


Okay . Ni sumpah sedap . Apple crumble :) aunty aku cakap . aihhhhh . gemukla kau duduk sini . HAHA . takpe :) bukan selalu pun kann .


Aunty saya suka bake cake :) saya sangat suka . HAHA . ni bread pudding . aunty aku buat saja suka2 na bagi kami semua makan . KAMI SUKA MAKAN :)

Nyumm :) okay . sepanjang duduk di Penang ialah seperti masa untuk membesarkan perut . HAHA . kenapa ? Penang ? Nasik Kandar ? Laksa Penang ? Rojak ? Damn ! Penang is like heaven of food :) Here , aku stay sama uncle , aunty and cousin2 aku . memang selalunya kalau aku datang penang mesti duduk sini lama . HAHA . asal ? cousin2 aku best gilak ! aku happy datang sini , at least aku tadalah membuang masa kalau aku duduk kat rumah aku hah . salunya aku bergaduh je kat rumah . HAHA . ni aku takda ni insyaallah mak aku tenang sementara tunggu aku balik uitm Kelantan balik .

Okay , sepanjang aku dekat sini . one of activity yang aku buat , paling best lah , MASAK :) okay actually kami (aku and cousin aku , Nad ) tak plan pun nak masak2 ni tp ada 1day ni , aku , nad and aunty aku keluar makan nasik kandar kat maple :) Sumpah terbaikkk woookkK ! HAHA. okay enough with nasik kandar (aku obses nasik kandar sebenarnya). sambung , sambung , 1day nii aku keluar dengan aunty and nad pergi lunch at maple . Suddenly , kami singgah jup beli barang sebab aunty aku nak masak2 senang kann .Then tertimbul satu idea ni masa kitaorang sibuk2 carik barang masak aunty ni . KAMI NAK MASAK . aku and nad tiba2 plan nak masak spaghetti . Aunty aku pun macam seronok dengar , maklumlah terkejut dengar nad nak masak . HAHA . Well aku pun agak lama tak main masak2 . soo , kami pun beli barang untuk masak spaghetti :) yayy . jadi ok ! ni lah hasilnya :) selamat mencuba dan selamat GEMUK :)

2 comments:

  1. haha sayang jahat! gigit kang! da la kat luar je! hehe, ye lahhhh, kitew malas sikit nak masakkkk ;pP
    hehehe. auwww, terharu sayang kate I cuzin best gilak, eh i je ke? haha! love youu sayanggggg <3

    ReplyDelete
  2. haha :)
    tape sayangg . yang penting sedap kan spaghetti kita ? hehehe . i love yoouu :)

    ReplyDelete