P A T A P O N :)

Bow to Mighty Lee :)

Friday, December 3, 2010

baby love :)


Mood : Goodbye My Lover by James Blunt :) emo kan ? HAHA . hey baby . miracle :) kaw sangat comel tawu ? kontot je :) mcm ex kaka ipar aku :) HAHA . cheers for baby :) congrats for the baby , Laily Zainalbadry :)



Bangun pagi , gosok gigi , cuci muka , pakai baju lah bomba . lalalalalala . aku sangat panas hari ni. sebabnya aku tiba tiba saja menggedik pakai tshirt bomba dalam rumah . HAHA . Semangat gila lah aku . dah lama tak sekolah kan . dulu aku paling semangat lah kawad sana sini . hitam cam linggam siap . bila masuk uitm je aku jadi sangat lah pemalas nak melibatkan diri aku dengan kegiatan koko ni . LIKE . aku sebenarnya tada hati langsung kat JPA (Jabatan Pertahanan Awam) yang telah diberikan kepada aku . sebabnya aku suka bomba je :) HAHA .
Dah 2 hari tak cakap sama mama . oh mama . sorry . tak nak cakap depan depan sebab saya seorang yang ego . tapi sorry . hm .


Malam ni activity aku yang aku dah plan . ps bersama qistinna :) yayy ! memandangkan aku kalah tadi (saja bagi chance) aku na tuntut kemenangan untuk malam ni . yeah ! game smackdown yang tak pena bertukar2 sejak semalam . HAHA . puas aku menghentak dan menghentuk beliau namun , tak mampus2 jugak dia . takpa . akan aku balas ! sampai kaw mati , qistinna . takpayah pilih player yang berbuahkan dada yang besar sangat lah , Adriana . HAHA . berat kot dia na lari kejar aku . takat hempuk2 dada . ala . tak mati punya ! player aku lelaki kot . tak heran tuu semua . HAHA .
wow . rambut saya semakin panjang dari hari ke sehari :) dengan ini saya mengisytiharkan untuk memanjangkan rambut saya dengan lebih beberapa inci dari biasa . Hal ini kerana saya merasakan untuk melakukan sedikit penserabaian dalam diri saya . like please . HAHA . saya ingin memastikan rambut saya mencapai matlamat saya dalam usaha untuk meningkatkan lagi prestasi saya dalam akademik penserabaian diri ini . memandangkan saya single dan tiada siapa boleh menghalang saya . like lagi . HAHA .

2 comments:

  1. waa..tahniah ye lee rmbut ko dh pnjang..
    tingktkn usaha lg dlm m'serabutkn rmbut uhh
    ya??! hehehehee

    ReplyDelete
  2. haha :)
    sedang lah ni . handsome je . ahahaha

    ReplyDelete