P A T A P O N :)

Bow to Mighty Lee :)

Thursday, May 17, 2012

When my heart talks, My eyes do all the action



Assalamualaikum :)
Harini blog awal sikit sebab nak tidur pun awal :) well harini tada jadi apa apa yang interesting tapi semuanya gaduh, gaduh and gaduh. So, harini aku gaduh ngn mama and P (bukan nama sebenar). Aku gaduh dengan mama pagi tadi sebab terasa hati and baru jup td gaduh ngn P sebab aku marah dia. Tapi aku okay dah dengan mama lepas beberapa jam bergaduh. alhamdulillah :) tapi, dengan P kitaorg gaduh2 and decide na hold relationship. Aku bukan apa, sakit hati la main2 hold relationship ni. baik break je terus. tapi nak break, aku sayang lagi. dah emo dah start. Aku pun ajak la dia jd kawan biasa je. Tapi dia pun cam tak bagi good response. habistu aku nak cakap apa lg. aku tau aku memang selalu marah, aku pun taktau kenapa. so dari dia terseksa jiwa raga melayan kerenah aku, aku bagi dia peluang g carik happy and g live life dia. dah aku pemarah na buat apa lagi. aku takleh jadi apa yang dia nak. hmm nangis dah nangis da. kadang2 aku rasa hina and jijik dengan diri aku sendiri sbb dia tak happy dengan aku. and aku sendiri mengaku aku pun tak happy dengan dia. mungkin sebab apa yang aku buat semua tak puaskan hati dia and apa yang dia buat semua aku tak puas hati. Aku rasa memang dah tak ada kesefahaman da dalam relationship kitorg ni. org kata benda yang dah takboleh lg jangan dipaksa. So lepas ni. aku biar jela relationship ni. na jadi apa pn biarla. aku redha and tawakal ke apa yang jadi lepas ni. harap2 dia happy. kalau dia jumpa org lain yang boleh buat dia happy pun aku gembira. Harap2 aku dapat jumpa org yang sama blh buat aku happy. bukan macam ni ending yang aku nak. tapi situasi camni tak dapat aku dengan dia elak. Biarlah aku dengan hidup and dunia aku, Biarlah dia dengan kehidupan dia. Aku bukan yang terbaik and tak layak sikit pun dengan dia and aku sedar tu. hmm. ok la. tu je apa yang aku nak luahkan, aku tataw na luahkan kat siapa lg. aku bukan ada kawan. okay. tcre semua. bye.

No comments:

Post a Comment