P A T A P O N :)

Bow to Mighty Lee :)

Tuesday, December 18, 2012

ignore, ignore and ignore

Assalamualaikum, tak jawab dosa kalau jawab sayang (maria elena style)
Hi blog, lama tak tulis apa apa kat sini kan? been busy dari belajar sampai habis belajar smp lah sekarang :) The reason tulis blog ni sebab nak meluahkan perasaan dihati yang tersimpan. Disebabkan my friends semua busy and takde masa nak dengar aku luahkan, so please blog, play your role. So, life? yang latest mmg menyedihkan where aku breakup. yeap. well, oh jap (pasang bila cinta by gio) haha :) so its been a week++ kot aku dah breakup. feeling aku still sama, sayang and so on tapi aku mmg  try hard na get over benda ni seems sumpah sakit sangat and dia pun dah get over aku lama dah. well, it did makin kurang tp sisa2 still ada. well its not easy for me nak lepaskan org yang aku betul2 sayang. everyday aku mimpi dia, aku tak pena mcm ni. aku tak taula, maybe sebab aku fikir dia sangat kot. aku bgn pagi hari2 aku paling terasa where aku tak rasa cam dlu, comfy and warm. now apa yang aku rasa, smua pun sejuk je. pagi2 aku teringat kat dia and nangis, sayang kan. aku igt lg bila hari hari aku dengan dia. pergi makan sama, pergi jalan2 sama. :( aku ada jumpa dia, we're so close but still jauh sgt. aku takleh na ckp dengan dia yang aku sayang dia lg, aku tak boleh cakap i love you baby lg. but its okay. mcm mana pun life has to move on kan. aku try lupakan everything. aku harap dia happy and always happy. sbb mungkin dia tak rasa tu smua dengan aku. 


*so, goodbye baby. jaga makan you sayang. jangan makan mengarut. jangan sedih2 kalau tak i pun sedih. biar orang nak kata u apa pn, yg penting u jd diri u and u kenal diri u cmna kan sayang? buat kerja buat satu2 sayang, jangan kejap2 tukar nak buat yang lain. focus. tau? jgn fikir sgt tade kawan nak kelua ke apa. family u kan ada :) solat jgn tinggal. tido awal, jgn asyik movie je smp mata sembab. kalau lapa, masak telur byk2 bcs ure good at it. banyak lagi nak pesan ni. tp takpela. u pndai jaga diri sayang. so, take care..

No comments:

Post a Comment