P A T A P O N :)

Bow to Mighty Lee :)

Wednesday, May 16, 2012

What a day


(NIKON SERVICE CENTER, PETALING JAYA)

well well. Hi blog. Hi heart :) cerita harini. aku g PJ (Petaling Jaya) dekat manara PKNS where NIKON CENTER kat sana. Nak cerita lagi detail boleh? HAHA. Problem nikon aku. hahhhh ni nak habaq mai. Well nikon aku ada shutter problem. tataw la apekeheyyyynyo. siakla. anggaran mula2 murah jela butden tadi masa aku tengah kerja. makcik nikon call aku, btau problem and cakap kalau na fix nikon aku ada sparepart hah. tapiiiiiii! rm335 :) tersenyum BESAR SANGAT WEH! dugaang dugaang ni weh. well. disebabkan ketakutan dengan harga. aku pun tepon parents aku. pong pang pong pang bunga api parents aku bebel. HAHA. sumpa sakit hati. NAAAAASIB BAIK aku ada duit :) duit gaji :( sooo terpaksa pakai duit sendiri. sebabbbb. bila da pakai duit sendiri ni baru aku jaga elok2 kot nikon aku. MEMANG AKU KEDEKUT AH LEPAS NI. Haha :D tak dapat den nok raso kemewahan duit gaji den hoh dah keno bayo dah tuh ni. Gaji den tado la banyak sgt. tp terasa la duit terbang menerbang camtu. haha. pokemon. habis cancel plan den nak joli sano sini duit den tuh. tak apo lah. den  redha and tawakal jela degan dugaang diberi oleh-NYA. Den ado gak berangan nok tuka handphong tapi musnah la impian den. hahaha. Tapi insyaallah, speed lite and battery grip otw :) nantikan!


(AIRPORT PADANG, INDONESIA)

OH IYAAAA (Tukar bahasa indon) HAHA. 31st ni aku flyyyy ke indonesia which at padang besar kot. NOT SURE.. tapi ada hal sikit disana. Excited tu ada. Tapi sebenarnya aku tak berminat pun nak pergi. Banyak kerja. PLUSSSSS, TEEYA (classmate lama) bertunang on 2nd JUN. aku tak dapat pergi :( kesian kawan aku .Tapi niat aku nak pergi sana sebab nak teman nenek aku. Nenek aku dah ak boleh jalan laju2. NAMA PUN NENEK. ALAHAI DERR. so kena pimpin la nenek tersayang :) ok la. tu je na cerita :) asal aku blog je rasa na pi toilet. apakeheyyy tah. okay la. tcake care. kboiiiiii. xoxoxoxoxoxoxoxoxo!

No comments:

Post a Comment