P A T A P O N :)

Bow to Mighty Lee :)

Sunday, May 13, 2012

Assalamualaikum :)

Hi blog :) lama tak blog. so its been a while (again) blog ni tak dikerja oleh  jari2 and dihujani dengan isi2 hati, rasa rasa yang tersirat dan tersurat :) Sejak aku  disconnect diri aku dengan internet yang bermakna. NO FACEBOOK AND NO TWITTER. no blog? Sooner insyaallah. Tengah consider lagi sebab lama dah kot tinggal blog -__- so sampai bila benda NO NO segala ni. Ttaw lagi. But facebook dah deactivate and twitter da confirm TUTUP. HAHA. Now tengah otw rilex2 kan diri, fikir2 kan apa yang perlu difikirkan. kerja, makan, tido, mandi. daily routine :) So, So, So... apa boleh cerita? errr.


                                    IS IT POSSIBLE FOR YOUR LAPTOP TO HANG NOW?

Well, lately aku rasa taknak socialize and rasa na sorang sorang. bukan sebab apa. it just that aku nak try duduk sorang. Na try biasa live without fb and twitter. cam zaman dolu2 (ah gitu) HAHA :) so now kembali ke zaman purba. Mana tau lepas ni laptop pakai windows 95 balik kewww. HAHA. magad. cool gila. siapa ada software sila bagi ok! well well, apa lagi. oh ahhhh, aku sakit lately, hah sakit apa ttaw sebab belum check. na bagitau sini malu pulak sakit kat mana, hahaha :) yang penting bukan tempat2 yang ada potensi untuk anda terbayang tu. HAHA. nanti kalau dah check. insyaallah akan diberitahu kalau tak teruk sgt :) kalau teruk, err ntahla. akan dipertimbangkan. apa lagi. apa lagi. apa lagi na cerita. haaaaaaaa. na pi berak, k bai. HIHI

No comments:

Post a Comment