P A T A P O N :)

Bow to Mighty Lee :)

Thursday, October 20, 2011

work work work :)

HI :)

FIRST DAY OF WORKING :)

Today is the first time aku daftar kerja kat uitm. wel kerja part time biasa2 je. nak dapat experience and mama suruh amik menda ni as advantage. untung2 after grad nanti boleh terus kerja uitm. tp tak minat pun kerja uitm. ni dah rasa sendiri kerja sini so far okay lah, surrounding aku banyak staff yang mak mak :) well, macam biasa la like what mama said. selalunya budak2 part time ni lah kena buat kerja dorang and dorang lepak2 sambil gossip. haha :) i dont mind. biasala kerja mmg cmni. serabut gak aku bila kena buat kerja pkai micro. excel. masa kat uitm mana ada aku pakai excel na buat apa2 kerja or assiggnment. kelakar gak la. tp aku kan fast learner, soo berehh.



SOON , I'LL TURNED TO THIS BALDY GUY

This is what i do : angkat phone when its ringing (not more than three time bunyinya), typing and key in attendance of accountancy students. and many more (its a uitm secret katanya) soo, secret la. hihihi. masa first kat office, aku malu2 hah sampai na gi makan pun segan. last2, aku dok kebulur sampai perut masuk angin (melalak2 aku sakit perut kat rumah). sumpah besok aku bawak bekal air. haha. aku start kerja pukul 8. tp akak akak semua ni borak punya borak sampai pukul 9 baru buat kerja. aku ni pun melanguk atas meja tak tahu na buat apa. sekali, hah amik kaw. kerja bertimbun dia dok letak atas meja aku. soo, aku hbis kan time aku menaip non-stop. kadang2 curik gak masa text baby. weehehe. rindu weh. pagi2 kalau ak mesej mmg takla dia na reply aku. aku lunch break baru dia bangun  tido wehh. tengok lah dia tidur mati. hihi. ni aku blog sebab dah berhari2 dah dia suruh aku blog, tp aku tak larat, letih tak buat pape. hehe . harini lepas aku makan ubat sakit perut, aku tido, feel better baru aku blog :)  tada apa dah na cerita hari ni, hope hari ni (memandangkan da pkul 12.38pagi) better dari semalam and hope gak la aku bersemangat na kerja besok. insyaallah. baby, mmwaa :* kisses. imissyou and iloveyou. sorry that ive been so busy working. hope that you faham ok sayang.

No comments:

Post a Comment