P A T A P O N :)

Bow to Mighty Lee :)

Tuesday, October 11, 2011

not satisfied baby.


okay, the last post never satisfied my baby due to lack of sweetness (katanya)haha.memang blog ni untuk kau je baby :) haha. aite, since baby punya birthday this coming Christmas. any request sayang? what would like for your birthday present? come on la.. ive been asking you this question so many times kot. serabut kepala memikir present apa nak kasi. hmm. i miss you already :( every sem's break is killing me. i wish you are here with me. im bored doing nothing here at my home, that fucking msn pulak not working. disturb me and baby from puzzling. sigh. skype pulak working perfectly cuma aku kalau skype je mst tertido. hahaha. then baby call cakap apa ntah aku mamai pastu dia letak. hehe. well, dia banyakk sabar dengan liyana dia ni. ye dok baby? just now before blog aku g visit blog dia. alolololo, comel natang ni buat muka macam-macam jenis kat picture dia. haha. the thing about my baby dalam/berkaitan dengan blog :

1) dia suka merepek
2)dia suka lepas geram, marah, happy dia semua dalam tu
3)dia honest dengan apa yang dia cakap
4)dia suka emo (emo genre utama dia) haha
5)dia tak pernah puas hati dengan template dia
6)dia tak pernah cerita pasal aku (yang utama) ahaha loser gila ~_~
7)dia pernah stalk blog aku
8) dia suka hias2 blog dia jadi kemas and dia puas hati
9)dia boleh bercerita macam karangan panjangnya (idea tak putus2)haha
10)dia selalu merendah diri (aku tak suka ni) hahaha i love you baby.

well, tu kalau dalam blog, kalau kat luar (depan2 aku), dia PERFECT ENOUGH dah :)

1)dia manja
2)dia comel
3)dia gedik
4)dia annoying
5)dia poyo
6)dia nerd
7)dia unpredictable
8)dia garang
9)dia rajin
10)dia mengada (haha)

well aku tak kisah lah dia macam mana pun. kami tak perfect mana, salu je bergaduh2 semua. tapi dia selalu pujuk, aku pun ok je la. haha :)
life aku berubah besar sebab dia, dia dah banyak buat aku berfikir :) thank you baby

No comments:

Post a Comment