P A T A P O N :)

Bow to Mighty Lee :)

Monday, November 29, 2010

List of baby :)


Versus
Camera Gedabak

Thanks kepada kakak , Sabrina Halim yang telah memberi nafas baru kepada Baby aku . Camera Gedabak namanya . HAHA . Bunyi cam hina je . HAHA . Aku pun dah memberi nama kepada camera dia yang tak gedabak . Camera halus . Beza , aku lagi style obviously . HAHA . Mungkin ada kejelousan dia disitu hingga memberi nama Gedabak kat DSLR aku sebegitu buruk sekali . Tapi aku dapat merasakan ada sikit kemanjaan dan kecomelan pada nama Gedabak tu . HAHA . Neeway , thanks kak .



Psp 3000

Baby next aku . Aku jarang je main menda ni . sebabnya , yang selalu pegang bila aku balik rumah , adik2 aku jela -__- . Bila kat UiTM , yang selalu main psp aku ni MAN jela . asal jumpa aku . Lee ! baby mana baby ? memandangkan terlalu banyak baby aku . aku pun jawab . Baby yang mana . MAN memang suka Baby Nikon and Baby Psp . Hah tuh jela yang dia godam . Dia nak pinjam sumpah mulut manis . HAHA. Bila aku tak bawak pape . sumpah dia cakap dengan aku stok menghanjeng . HAHA . Neway , MAN . aku rindu tengok muka kaw main psp aku . lagi2 bila part yang susah semua kaw suruh aku main sampai menang . HAHA . Kat bilik aku , roomate aku lak yang main . HAHA . Kan aku dah kata , aku jarang main psp ni even ni aku punya . HAHA . Yang paling aku bengan , roomate aku call aku cakap urgent lah apa lah . Aku yang tengah lepak bilik member aku ni punyalah lari balik bilik cepat2 na tengok apa yang urgent sangat uh . Rupa rupanya . "Lee , ni macam mana nak bukak ni " roomate aku , Anah tunjuk psp dengan muka tak bersalah . "Korang text aku balik bilik semata2 na tanya aku camna nak bukak psp ni je ?" Aku jawab . SUMPAH aku tataw nak cakap apa . Gelak jela yang aku mampu . Since aku ajar anah ( Dia ni gila game) main psp , sumpah dia main je sampai time final exam dia boleh rileks je main psp . HAHA . style ko anah ! HAHA . Teringat aku masa mula2 aku tak ajar Anah main psp , aku bagi dia game2 laptop . dia TAK TIDUR malam kot main game ! HAHA . Rindu dia . Kehadapan Anah yang kini berada di Terengganu , kurang2kan main game laptop yang lee bagi uh . rosak mata nanti .


Dell :)

Baby Dell :) oh aku dapat lappy dell ni before masuk UiTM . Before this aku pakai lappy murah je tapi terbaik from Acer :) Secara tragik nya , lappy Acer aku hilang dirompak bila rumah ku dirompak oleh perompak -__- ada faham tak ? okay . malu tapi nak admit gak , yang aku nangis kot . HAHA . It is the best laptop i've ever had . R.I.P . Bye bye old lappy and hellooo baby dell :) memang indah lah bila baby dell aku ni dilengkapi kasih sayangnya dengan berukband celcom yang sangatlah murah bil nya . HAHA . enak dipakai begituu sajaaaa :)

Fly high and try to touch the sky :)

Rasya Razali The Unpredictable Girl :)

Aku memang suka panggil dia dengan tune yang tak berapa creepy . Rasya Razali . . . HAHA . Dia ni comel comel je apa yang dia buat hah . example , merajuk tak tentu pasal . HAHA. Okay , first met aku dengan Rasya , raya hari tu . Actually aku tak kenal pun dia ni . But then dia ni one of kawan Edy , so kawan Edy kawan aku jua :) first jumpa , sumpah malu kot . aku dahla tak kenal dia , dia tak kenal aku . HAHA . Rasya gila , Rasya comel , Rasya unpredictable :) best lepak sama dia . but lately ni saya baru perasan dia macam suka maki saya . HAHA . Rasya , baca ni hah . HAHA . Suka suruh dia buat muka time wc :) thanks Rasya :)

Malam semua :)

No comments:

Post a Comment