P A T A P O N :)

Bow to Mighty Lee :)

Sunday, November 28, 2010

morning yang cerah :)


Okay . pagi semua :) HAHA . again :) Pagi ni , indahnya cuaca . damn ! mcm biasa . aku bangun excited na sidai baju . HAHA . Pagi pagi lagi mama dah amik tugas jadi alarm clock -__- BANGUN SEMUA ! BANGUN ANAK ANAK ! -__- mama suka cakap camtu . Sumpah malas gila nak bangun, tapi memandangkan aku anak yang baik (tipu) aku bangun lah . HAHA . Mama suruh aku kejut adik adik aku yang sedap lagi tergolek golek cam ayam golek -__- (terutamanya Khaliq) memang sah sah lah kan aku tak boleh kejot diaorang . haram ah nak bangun . Aku un terus g dapur , ya allah ! sedapnya bau ! HAHA . aku terus dapat idea nak kejutkan si aliq . "Aliq ! bangun ! sedapnya mama masak ! sedap gila ! ! " aku jerit . Seriously weh , Aliq terus bangun weh ! HAHA . Bukan Aliq je bangun , adik aku yang last , Adriana pun bangun . HAHA .

Menu : Bihun Goreng :)

: Kerang rebus :)

: Murtabak :)

: Teh tarik !

Eater : 1) Lee Halim

2) Khaliq Halim

3) Adriana Halim

4) Halim Malik

5) Rafina Atan

MY BREAKFAST WAS EXCELLENT ! Thanks Pn.Rafina :)


11.00a.m : Keluar dengan mama and abah :) pergi tesco je -__- carik sayur aku . HAHA . damn . aku sumpah aku marah dengan abg bangla tadi . Neway , apapun terima kasih sebab bagi aku sayur favourite aku yang fresh dari kotak :) THANKS ! Wow , aku sangat suka tengok abah swap credit card dia :) style abah ! yayy ! Mama buat muka tak bersalah bila over beli groceries . HAHA . style mama !

Lunch : Sup daging ! wow . aku makan sampai gatal2 hidung dah hah . HAHA . Mama masak memang superb lah :) yang penting aku dah macam rabbit makan sayur favourite aku mentah2. (celery) basuh lah gila -__- HAHA . apa lah . aku baru perasan aku cakap sal makan je dari tadi . HAHA .


Today ,

Mama marah khaliq . yayy ! (jahat gila) result dia yang teruk telah menyebabkan dia ditinggalkan di rumah -__- aku rasa nak tinggal sama je tadi . (sayang kan) HAHA . tapi aku takot aku lak rugi . HAHA . last2 aku pun ikot mama and abah tinggal khaliq sorang dirumah :) sorry bro !
Damn ! i want that book lah mama ! aku cakap dengan penuh kehampaan :( abah sangat malas untuk drive aku ke mph -__- Haluan Kiri by Kuku Besi :) Idol aku beb ! damn . aku nak carik buku tuu sampai dapat . sampai dapat . faham !Tak kisahlah kalau kena jual baju ke apa ke . Nak jugak ! HAHA .

Text , text and text . call , call and call . Bila semua na settle ni . Hmm . Im not perfect , Im sorry . I just wanna live my life . bukan apa pun . Saya nakal , saya jahat , itu saya . terimalah seadanya . Terima kasih ,

4 comments:

  1. u cari buku haluan kiri tu jgk ke?? same la kite!!! takde mase nak g beli..nak jgk buku tu!!! hahaah..

    ReplyDelete
  2. yes :) carik jugak . sumpah buku tuh terbaik ! if jumpa , bagitaw ok ! i sangat mengidamkan buku tuu . haha

    ReplyDelete