P A T A P O N :)

Bow to Mighty Lee :)

Saturday, November 27, 2010

A day with love :)


okayy :) pagi semua . HAHA . Aku bangun je terus sidai baju (macam bibik lak en) mandi , makan and main2 jap (ni memang sedap lah) HAHA . main dengan nikon aku lah -__- then aku on lappy :) yayy ! bosan -__- kan ? HAHA . Pagi ni , aku rasa cam tenang campur tak tenang -__- sebabnya , aku malas nak fikir apa apa yang boleh rosakkan mood aku hari ni. cinta ? tolak tepi . family ? tolak tepi jap . facebook ? tolak tepi jap . kawan ? tolak tepi jap . have fun ? yeah ! aku nak melakukan anjakan paradigma selama beberapa jam hari ini . (wah sastera !) HAHA . apa lagi . Oh Mandy kat telinga , update blog :) aku happy even bosan . faham ? HAHA .

Confuse , confuse , confuse . why ? Aku tataw lah apa yang aku minat sebenarnya . life aku ni , baru aku perasan macam mana flow dia . Banyak benda yang aku kena decide . selalunya mesti ada dua options yang buat aku jadi cam tataw mana satu nak pilih . damn . tapi , aku ada satu perangai yang orang tataw . cara aku nak pilih bila diberi dua pilihan . yayy ! contoh dalam satu situasi tuh . aku diberi peluang sama ada nak pilih A atau B . Kalau hati aku kuat sangat cakap pilih A . Aku mesti pilih yang sebaliknya , B . HAHA . Aku jarang lah ikot gerak hati aku. Sebabnya aku rasa gerak hati aku ni bukan betul pun . Aku pun belum tentu betul . HAHA . Aku memang suka main langgar je :) kaw susah ? tak en ? haa




Oh rindunya . oh . oh . HAHA . Rindu sangat kat Umai and Edy :( Damn ! hari tu keluar sekejap je -__- Umai lak sibuk nak balik poli ahad ni . Haih . Sumpah kelakar bila jumpa diaorang :) first , aku amik edy kat rumah berbekalkan kelisa hitam sport rim and skirting siap . HAHA (interprem jap) Aku punya lah drive jauh2 dari shah alam ke klang semata mata nak jumpa dia and bawak dia keluar -__- last2 dia buat lawak suruh aku cakap dengan ayah aku nak bawak dia keluar . haha . comelnya -__- Kitaorang dua orang takot2 na kejot ayah bangun cakap nak bawak edy keluar :) dah na kejot , lari . nak kejot , lari . HAHA . Sumpah kitaorang comel time tu . HAHA . At last , aku cakap dengan ayah . ayah bagi keluar . ayah cakap pergilahhhhhh . HAHA . aku happy gila that time . Yang penting , dalam kereta edy cakap banyak :) awwww . dia rindu aku lah tuu -__- HAHA . Aku agak kebengangngan jugak lah dengan Umai sebab dia time tuu kat Sunway dengan kakak dia -__- Baru nak spend time sama sama . Its okay , life must go on . HAHA . Kitaorang un p la uitm shah alam . memandangkan aku ada kerja sikit (karisma) . Edy terus berlepak2 dengan aku tanpa arah tujuan :) sangat bahagia that time :) sweet je kitaorang . HAHA . Petang tu , aku and edy dah nak balik . Nak hantar dia balik rumah dah ni . saja buat gempak gi andalas na jumpa umai :) na seprais lah konon . HAHA . last2 . Umai pon tada kat rumah nak disepraiskan -__- dengan penuh kehampaan dan terkilan , kami pun decide nak balik rumah hantar edy balik . TIBA TIBA , Umai call . yayy !! dia suruh amik kat KTM :) aku pon apa lagi . rindu punya pasal . patah balik amik umai :) aww . . That time kami parking kereta jauh2 . HAHA . projek lepas kakak umai punya pasal . Edy dengan aku skodeng2 usha2 carik Umai . Tak jumpa2 doe -__- sumpah time uh cam ishhhh mana umai ni . "Eh tu Umai ! dah handsome dah kawan kita sorang ni " Edy cakap . HAHA . Aku dengan penuh excitednya pandang cermin belakang :) damn ! sumpah rindu ! Bila Umai masuk kereta , sumpah kitaorang happy gila sebab berkumpul tiga orang balik :) Aku start enjin then terus mencari tempat melepaskan kerinduan . sampai traffic light . "Weh mana ni ! kiri ke terus ? ! kalau kiri kita lepak jj . kalau terus lepak rumah edy . mana ni ! " aku cakap dengan penuh panik . traffic light dah nak hijau dah -__- HAHA . " Lepak mana weh . Lepak mana ." Umai and Edy punya respon. HAHA . sumpah sangat membantu aku that time . Last2 , Aku pilih straight gi rumah edy memandangkan kerinduan sangat dekat mama edy :) settle ! HAHA . Sampai je rumah , melantak . berborak . hah semua lah ! melepaskan kerinduan sungguh lah . HAHA . Sumpah best even sekejap kita tiga orang jumpa sama . thanks korang :) Thanks .

No comments:

Post a Comment