P A T A P O N :)

Bow to Mighty Lee :)

Friday, May 20, 2011

20052011


Good morning bloggers (okay not so morning actually) I just woke up from sleep and decided to post a new entry for today(serious sikit blog ni) HAHA :)




Well nothing much pun na cerita actually, it just that aku rasa macam na type :) few days dah aku rasa macam something yang aku tak boleh elakkan dalam relationship aku. dah banyak kali sangat kot bergaduh. hm entahla. aku jealous sangat and cepat marah. its not good aite ada semua benda ni dalam any relationship. aku tataw apa yang tak kena. aku dah try jugak nak make things better, tp its not working. at last, macam biasa. aku start larikan diri aku. aku decide taknak amik taw pasal dia and tanak contact dia sangat. bukan aku tak sayang dia, aku buat camtu sebab aku just taknak dia semak dengan aku, aku nak bagi space dia sendiri and aku taknak marah2 bila aku jealous. aku rasa macam aku perlu diam je so that relationship aku macam biasa. tahla, aku rasa down gila. aku sayang dia. well, kalau aku tahu apa yang buat dia happy, dia boleh happy and tak macam sekarang. aku nak tahu sangat apa yang dia emo kan. aku nak sangat faham dia, tp tak boleh. aku tak faham dia, and aku rasa sakit hati sangat bila dia mengadu apa yang buat dia emo tu suma aku tak boleh buat apa. aku rasa macam aku ni useless kadang2. apa yang aku boleh buat, dengar and dengar jela masalah dia. aku rasa macam na bagitahu dia sangat apa yang selalu buat aku jealous. kadang2 apa yang dia tulis luahkan emo dia aku rasa macam dia tak happy dengan aku and dia macam tengah sedih. i dont know if dia rindu ex dia ke apa which i dont mind actually. sebab apa aku nak halang perasaan dia oh. siapa taw kalau dia sayang lagi ke apa. perasaan you i tak boleh halang you baby. i sayang you no matter what. im sorry i selalu start fight between us. im sorry. i just want you to be happy. now you just take care ok. (aku emo lak ttbe. haha) alright cukup dah lah cerita jiwang aku. feel better dah lepas aku emo2 ni. thats all. Byebye.

No comments:

Post a Comment