P A T A P O N :)

Bow to Mighty Lee :)

Monday, May 2, 2011

Semester break :)

HEARTHROB


HI THERE :)
Lama tak post blog. Well, im quite busy and too lazy to think of any topic to share about. Okayy, aku baru je sampai dari kelantan and perjalanan sangat memenatkan memandangkan barang2 aku banyak gila dan gila dan gila sangat (begitu sekali) for the first time aku naik bus Sani express. Sangat exclusive okay! tapi terasa sempit gak ah sebab barang menimbun cam haremmm. aku balik2 ni sebabnya sekarang tengah cuti semester and aku sangatlah tidak happy. HAHA. kenapa? aku malas nak balik sebenarnya sebabnya buang masa aku kemas barang , angkut balik and bawak balik bila masa na masuk next sem. dan aku merasa sangat bodoh. HAHA. tapi na buat cane, Belajar jauh pengorbanan kena ah tinggi (skemaaa ceguuu) HAHA.




BREAKFAST WITH MAMA AND ABAH :)

Sampai je aku kat selangor, aku start membleble (blebe)(bebel) dengan parents aku. haha. aku bukak cerita dari awal sem sampai la habis sem. parents aku melayan je aku. haha. mama ajak pi breakfast and aku gila happy sebab at last, dapat gak makan pedas2 yang gila extremely pedas. terkeluar gak lah air mata suci aku ni sebab tahan pedas. aww, rindu na makan dengan kawan kawan -_-



BABY :)

I MISS YOU.

No comments:

Post a Comment