P A T A P O N :)

Bow to Mighty Lee :)

Friday, January 28, 2011

Home sweet home

IMAM AND TIQA :)

Shah Alam

Yayy ! at last balik jugak saya ke Selangor :) now saya berada di Tiqa's house sambil online disamping kucingnya yang sedang tidur disebelah saya . comelnyaaaaa !! bulu kembang kembang macam bunga . HAHA :) aku bagi nama kat kucing tu KUTU . sebabnya dia comel dan banyak kutu :) aku memang suka bagi nama kat siapa siapa . HAHA . Okayy , saya telah selamat sampai ke stesen bus Putra subuh tadiii , then ayah imam amik kami bertiga and hantar ke Shah Alam :) wow ! angin subuh dekat KL . rindunyaa :) dah takda dah serangga serangga . dah takda dah angin2 fresh macam kat kelantan . HEHE . tapi saya tetap boleh bau angin The Mall yang berdekatan dengan stesen bus . HAHA . Sampai je ruma Tiqa , kami terus pergi breakfast mamak ! yayy !! ibu kata " hah ? ! dah nak keluar dah ?" HAHAHA . yes ibuuuu , kami nak makan mamak ! hahaha . Tiqa amik kunci kereta dan kami pun pergi rayau lah ! At mamak , aku makan roti canai banjir kuah kari . marvellous ! ! ! ! ! kena lak ngn teh tarik ! perhhhh ! sedap ! memang terus sakit perut aku . HAHA . jup . break jup . aku nak berak ( berhenti menaip seketika) Okay done . Lega siot -__- rasa macam lepas beban kat perut aku . HAHA . okayy . ni saja buat pagi ni . apa yang aku buat lepas ni ? Nanti aku cerita :)


1 comment: