P A T A P O N :)

Bow to Mighty Lee :)

Sunday, January 30, 2011

Happy happy day :)

Nyummey :)

Hi :)

Okayy , its time to update my blog :) Ye , munie rindu saya lah nii . HAHA . munie suruh saya update blog saya . well , munie suka saya nyanyi kat dia . then buat2 muka nak nangis sebab terharu . HAHA . Na cerita apa hari ni ? uhh okayy , mari aku cerita apa yang aku dah buat after few days balik Selangor ni :)


Tiqa and Me
Tiqa and Ila (her sister)

On 28th January,

aku pergi Tutti Frutti dengan Tiqa and Ila at Sek.13 :) yayy ! seronok gila . bapak jakun makan ice cream 20ringgit . HAHA . well , Tutti Frutti situ baru bukak and bukak area situ mmg bagus lah :) sebabnyaa , area situ dekat dengan extream park and college Ptptl :) menarik bukan ? makan sambil mengusha . ewahhh ! HAHA . tempat tu sangat cantik ok ? dengan building2 baru buat dengan english modern style , that place sumpah lawa :)well , malas na cerita panjang , biar picture yang ada ni menceritakan semuanya :) Then malam tu , aku pergi melepak dengan Tiqa, Imam , Daus , gf Daus , Idrul , Iqbal and Ila (adik Tiqa) Fatah pun adee tapi tak sempat sebab fatah lambat sampai -__- . Malam tu sumpah best gila , sesi membahan dan menghanjeng masing masing . Even kitaorang satu UiTM , kitaorang jarang jumpa lah disebabkan course masing2 lain and class pun berlainan waktu. That night kami melepak di Kamal's Corner at Sek.7 :) Favourite place aku beb ! Kami beramai ramai membuang masa dengan borak2 , gelak2, bahan membahan, shisha, dan sebagainya. Well , malam tu berlalu dengan seronoknya :) Ila and Iqbal (2 orang yang masih bawah umur) pun enjoy melepak bersama kami. and aku percaya sangatlah yang diaorang pun mesti tak sabar na membesar and jadi macam kami . HAHA . (bad influence kan kami ni ) -__- kami melepak tak bermaksud kami jahat okay ? kami just membuang masa dengan cara yang tidak berfaedah , HAHA . after lepak2 , aku drive balik ke rumah tiqah sebab ibu dah call2 suruh balik sebab kucing dah lapar . HAHA . Kami lupa nak mnghantar makanan kucing sebelum keluar lepak and kucing dah mengaum , bukan mengiau dah . aku drive and drive , ttbe perut lapar mcd . kami pun singgahlah mcd drive thru :) apa lagi , BIG MAC lahhh ! beli beli dan beli then balik :) Anas dah tunggu depan pintu , sebab nak game psp . HAHA . comel je Anas . aku pun bukak lappy and transfer lah game2 yang aku ada dalam psp dia . itulah dia yang berlaku dalam satu hari :) penat gila and assignment still ada dalam otak aku . HAHA . Bila lah na start buat pun aku tak tahu -__-

Teeya , Lee and Anne

29th January 2011,

Bangun pagi :) kacau Tiqa tidooo and Ila sibuk mengganyang Tiqa yang gila tidooo . HAHA . Pagi ni, aku breakfast dengan family Tiqa at Kelana Jaya with Puan Sarah's family :) sapa Puan Sarah ? aunty Tiqa :) aku pun tak kenal , tapi baru saja rapat2kan diri dengan family Tiqa :) after breakfast , kami g sunway sebab na survey external hard disk and ibu na pergi kedai blackberry . So , kami pun have fun dekat sunway :) best gila spent time dengan diaorang before na balik rumah aku. Well , i wish that aku boleh spent time lama2 dengan family Tiqa but i can't. Sebabnya aku kena balik and ready nak hantar my parents ke airport . Tapi its okayy . aku pun rindu na jumpa family aku . Hehe . Balik sunway, uncle terus hantar aku balik ke rumah :) diaorang meet family aku , dari mak aku sampailah nenek aku . sangat best :) Thanks uncle and aunty :) Malam nii , aku keluar dengan anne and Teeya , HAHA ( keluarrr je aku ni kan ) anne amik aku ngn kereta dia yang tak besar mana tu ( Triton) then bawak cm jerangkung . HAHA . kami lepak lepak dekat old town . best gila ! lama tak jumpa kan ? haih . rindu zaman sekolah and classmate dulu :(

Her last birthday that we celebrate

30th January 2011 ,

Happy Birthday Edy :) only god knows how much i miss you . Semoga panjang umur and happy2 dengan life sekarang . Lately ni jarang kita bercakap kan ? Aku busy , umai busy , kaw busy . Hm :( tp its okay . korang tetap the best dalam hati aku . aku hope sangat kaw baca ni . aku rindu gila dengan korang , rindu gelak2 , rindu main2 :) well , cepat sangat kita membesar kan ? umm. apa apa pun , teke care okay ? aku sayang kaw and umai sangat sangat . Happy Birthday again sayang :)

1 comment:

  1. lee: yeay, i miss u..
    suare u nyanyi kn lgu 'one in a million' utk sy...awww..hihihi

    ReplyDelete